fredag 12 augusti 2011

joråsåatteh

Ni vet hur man säger att folk har en tendens att liksom förfalla när de går in i ett förhållande. Dom går upp i vikt, bor i mjukiskläder och blir kanske lite för slappa för sitt eget bästa. Jag har dragit det där till sin spets. Jag har failat sönder totalt. Klädvalet är alltid bekvämt framför snyggt. Jag bryr mig på tok för lite om mina ögonbryn och raka benen gör jag bara om jag råkar ha en bra dag och dessutom duschar. Den dagen. Det händer att jag inte lämnar min lägenhet på några dagar. Den friska luft jag får är om jag öppnar ett fönster. Jag diskar, sitter vid datorn och ser på film. Jag spelar inte ens tv-spel. Jag har gått ner mig totalt. Men jag är åtminstone inte tjock. Då hade jag ju gått under totalt. Tacka gud för att jag kan äta ostbågar utan att bli alldeles för fet.

Nu ska jag faktiskt ge mina ögonbryn lite uppmärksamhet. Eller kanske diska. Jag vet inte riktigt. Jag vet inte riktigt vad jag ville ha sagt med det här inlägget heller. Men äh. Schiitsamma.

Inga kommentarer: